نحوه ایجاد لینک به وبلاگ خود – یک مطالعه موردی

اخیراً مدتی را برای گذراندن سفرهای کمی در آسیای شرقی (که باورنکردنی بود!) وقت گذاشتم و تصمیم گرفتم که به همراه جمعی از دوستان ، یک وبلاگ مسافرتی راه اندازی کنم. با دانستن اینکه می خواهم به برخی از ماجراهای شگفت انگیز بپردازم ، فکر کردم این باعث می شود که وبلاگ نویسی درباره آنها نباشد. به علاوه ، ایده آوردن کمی پول اضافی برای ورود به صندوق سفرم به تصمیم من کمک کرد.

پس از گذشت یک ماه از توسعه ، سایت سرانجام آماده شد و من می خواهم به فکر کردن در مورد چگونگی مراجعه به وب سایت بپردازم. با آنکه تبلیغات پولی و رسانه های اجتماعی بخش عظیمی از این استراتژی بودند ، می دانستم حضور در موتورهای جستجو برای انتخاب گسترده ای از عبارات دم بلند ، مؤثر در موفقیت وبلاگ خواهد بود. این زمانی است که من شروع به توسعه استراتژی ایجاد لینک خود کردم و پس از آزمایش برخی از رویکردهای بسیار موفق ، تصمیم گرفتم تاکتیک های ایجاد لینک خود را با همه شما به اشتراک بگذارم – می توانید بعدا از من تشکر کنید 🙂

شناسایی اهداف پیوند من

به عنوان یک وبلاگ کاملاً جدید ، دستیابی به پیوندها از سایتهای دارای قدرت بالا بسیار دشوار است. مگر اینکه چیزی منحصر به فرد یا خاص داشته باشید (و حتی ممکن است در آن تلاش کنید) ، این یک مبارزه سخت و طاقت فرسا است که بتوانید محتوای خود را در مقابل هرکسی قرار دهید. با توجه به این موضوع تصمیم گرفتم که از کوچک شروع کنم. با این حال ، قانون کلی که من برای پیوندهایی که می خواهم بسازم نگه داشتم این بود:

“پیوند باید از پتانسیل اصلی برای ایجاد ترافیک به وبلاگ برخوردار باشد”

     

  1. هنگامی که ۱۰۰ لیست داشتم ، با استفاده از افزونه ‘Scrape Same’ برای کروم ، همه URL ها را پاک کردم و آنها را به پرونده .CSV صادر کردم.
  2.  

  3. برای حذف پیوندهای نامربوط کمی کار دستی انجام دادم و سپس مجوز دامنه / صفحه را برای هر یک از پیوندها با استفاده از MozCheck.com گرفتم و این را درون برگه چسباندم. پس از آن می توانم پیوندها را براساس صفحه صفحه مرتب کنم و هر نوع PA را کمتر از ۲۵ پوند حذف کنم. این به یافتن اهداف با کیفیت بالاتر کمک می کند.
  4.  

  5. بعد از زدن لیست به حدود ۴۰ هدف ، تعداد پیوندهای خروجی در صفحات را با استفاده از افزونه SEOtools Niels Bosma برای اکسل اسکن کردم و لیست را با صفحه هایی که کمترین تعداد پیوندهای خروجی را بر روی آنها مرتب کردم ، مرتب کردم. این نه تنها باعث افزایش قدرت لینک توسط آن شد بلکه به معنای احتمال وجود ترافیک بیشتر از صفحه نیز هست.
  6.  

  7. سرانجام ، من از سایت ها با وب مسترها تماس گرفتم تا ببینم آیا آنها سایت من را در لیست خود قرار می دهند (فقط با استفاده از متن لنگر مارک شده) در ازای اینکه سایت آنها در بخش “دوستان ما” در وبلاگ من ظاهر شود. li>

مفید: در این مقاله ، نحوه مرتب سازی اهداف پیوند را در Excel با جزئیات بیشتر توضیح می دهم.

** BONUS: در اینجا الگوی ایمیل دسترسی است که من هنگام تماس با وب مسترها استفاده کردم …

سلام نام اینجا ،

فقط فکر کردم نامه پستی را در رابطه با وب سایت خود برای شما ارسال می کنم ، URL URL DOMAIN HERE را وارد کنید اینجا . من واقعاً از مطالبی که شما می نویسید لذت می برم و این باعث شده است که سفر سفرم به من هیجان زده شود!

هر وقت خواستید در تماس باشید!

متیو باربی
فقط یک کوله پشتی صادقانه 🙂
www.meltedstories.com
melted_stories
facebook.com/MeltedStories

بررسی از طریق تحقیقات رقابتی

مرحله بعدی استراتژی ایجاد لینک ، انجام برخی تحقیقات رقابتی بود. برای بسیاری از جستجوگرها این بخش اصلی از هرگونه فعالیت برای ایجاد لینک است و می تواند بینشهای بسیار جالبی را در مورد آنچه که وب سایتهای دیگر مربوط به خود شما برای دستیابی به پیوندها انجام می دهند ، نشان دهد.

     

  • وبلاگ های سفر با مقام عالی که رقبای من میهمان خود را در آن قرار داده اند.
  •  

  • وبلاگ هایی که مسابقات هفتگی “عکس هفته” را اجرا می کنند که در صورت برنده شدن به عکس شما پیوند خواهد یافت.
  •  

  • فهرستهای مسافرتی با کیفیت خوب و مناسب.
  •  

  • لیست ها و مسابقات “وبلاگ نویس برتر مسافرتی”.
  •  

  • محتوائی که رقبای من برای دریافت ذکر با آنها همکاری کرده اند.
  •  

  • پیوند به مصاحبه با مقالاتی که رقبای من به سؤالاتی در وبلاگ با قدرت پاسخ داده اند و در عوض پیوندی دریافت کرده اند.

همه اینها در مدت ۱۵ دقیقه – بد نیست ، ها؟

هر بیت اطلاعاتی که من جمع آوری کردم ، درون یک صفحه گسترده جستجوگر پیوند نگه داشتم. این پایه و اساس استراتژی ایجاد لینک من را تشکیل می داد و به من امکان می داد لیستی از اهدافی را که می توانم با انواع مطالب و گزاره ها به آنها نزدیک کنم ، شناسایی کنم. توصیه من برای هر صاحب وبلاگ این است که همین کار را انجام دهید زیرا به شما امکان می دهد تلاش های ایجاد لینک خود را در طولانی مدت ادامه دهید. سپس هر چند ماه یکبار تحقیقات دیگری انجام می دهم و به صفحه گسترده اضافه می کنم.

به دست آوردن پیوندها از اهداف شما

اکنون که من تحقیقات پیوند رقابتی را انجام داده ام ، زمان آن رسیده است که رویکردهایی را که برای دستیابی به پیوندها از اهداف خود استفاده می کنم ، برنامه ریزی کنم. این اغلب می تواند جایی باشد که افراد زیادی به یک دیوار آجری برخورد می کنند. در مراحل ابتدایی وقت خود در Wow Internet ، فهمیدم که فرایند دستیابی به لینک ها را بیش از حد پیچیده می کنم. با این حال ، واقعیت این است که اغلب بهتر است ساده نگه داشتن کارها. لزوماً نیازی به صرف ثروت در ایجاد یک اینفوگرافیک شگفت انگیز یا کمی از محتوای ویدیویی ندارید. بیشتر از نه ، فقط کاری که باید انجام دهید این است که سؤال کنید (می دانم ، دیوانه ، درست است؟).

برنامه ریزی

وبلاگ نویسی مهمان اخیراً بسیار سخت است و من در بعضی موارد می توانم دلیل آن را ببینم. یک پست جدید در وبلاگ SEOmoz توسط جیمز فینلیزون شیب لغزنده محتوای پست مهمان ضعیف را بیان کرده و من کاملاً موافقم. این من را به قانون اولیه ایجاد پیوند من بازمیگرداند:

“پیوند باید از پتانسیل اصلی برای ایجاد ترافیک به وبلاگ برخوردار باشد”

قضاوت در مورد فرصت های وبلاگ مهمان خود را تنها بر اساس PA / DA سایت انجام دهید و بیشتر به فکر مشارکت سایت باشید. اگر من یک وب سایت با رتبه دامنه ۴۰ ام مشاهده کنم اما نظری درمورد خوانندگان و حداقل سهام اجتماعی وجود ندارد ، من به طور کلی این سایت را نادیده می گیرم ، به نفع سایتی با DA پایین اما نظرات بیشتر / سهم اجتماعی. این امر به ویژه هنگام ایجاد پیوندها به یک وبلاگ بسیار مهم است ، بنابراین با استفاده از گفته های قدیمی – در مورد یک کتاب تحت پوشش آن داوری نکنید!

یافتن فرصت های وبلاگ نویسی مهمان و به دست آوردن آنها

من قبلاً تعداد معدودی از فرصتهای وبلاگ نویسی مهمان را از تحقیقات رقابتی خود پیدا کرده بودم ، اما می دانستم که برای ساختن یک پروفایل کامل از پیوندهای با کیفیت بالا ، به نمونه نمونه بسیار بیشتری نیاز دارم. متأسفانه ، این زمان کمی طول می کشد. اینجاست که من یک برگ از کتاب پدی موگان برداشتم.

من به تازگی کتاب ساختمان پیوند پدی را خوانده ام (که بسیار جذاب بود) و او درمورد برون سپاری وظایف تحقیقاتی مشاوره از طریق oDesk صحبت کردبه منظور صرفه جویی در وقت و افزایش بهره وری به طور کلی. نکته ای که پدی بر آن تأکید کرد این بود که فقط کارهای میکرو را برون سپاری کنید و تا حد ممکن گنگ و ناچیز را بر عهده این کار بگذارید. با این حساب ، مختصری را برای کار در یافتن وبلاگهای مسافرتی که پست های مهمان را پذیرفته و معیارهای زیر را دارند ، جمع آوری می کنم:

     

  • روابط عمومی حداقل ۲٫
  •  

  • وبلاگ باید به زبان انگلیسی باشد و مربوط به مسافرت باشد.
  •  

  • باید نوعی تعامل در پست های وبلاگ داشته باشد.
  •  

  • باید در مقالات اخیر سهام اجتماعی داشته باشد.
  •  

  • باید ظرف ۲ ماه گذشته محتوای جدیدی ارسال کرده باشید.

همانطور که در خلاصه تحقیقات لینک مشاهده می کنید ، من فقط نمی خواستم URL های وبلاگ ها را جمع آوری کنم ، بلکه سعی کردم تا آنجا که ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد آنها بدست آورم. این امر به این صورت بود که می توانم از این داده های ارزشمند برای سایر روش های ایجاد پیوند استفاده کنم و همچنین از طریق رسانه های اجتماعی با صاحبان وبلاگ در ارتباط باشم و روابط طولانی مدت با آنها برقرار کنم. داده هایی که از متقاضی oDesk خواستم برای من جمع آوری کند:

     

  • نشانی اینترنتی وب سایت.
  •  

  • نام وب سایت.
  •  

  • نام مخاطب.
  •  

  • یک ایمیل مخاطب (در صورت امکان).
  •  

  • نشانی اینترنتی صفحه تماس.
  •  

  • دسته مخاطب توییتر.
  •  

  • نشانی اینترنتی صفحه فیس بوک وب سایت (در صورت لزوم).
  •  

  • عنوان جدیدترین مقاله ارسال شده (به این ترتیب من می توانم بدون نیاز به بازدید از هر یک از وب سایت و بررسی آن به راحتی ببینم آیا وب سایت مرتبط است).

یک هفته و ۳۰ دلار بعد ، من یک لیست از ۵۰ هدف مختلف وبلاگ مهمان داشتم – شگفت انگیز! از قدرت دادن یک خلاصه خوب به یک فریلنسر ، دست کم نگیرید. این واقعاً می تواند دنیای تفاوت را ایجاد کند.

دلار

مفید: نام فریلنسر که من برای پروژه تحقیق از لینک استفاده کردم (که اکنون نیز تحقیقات دیگری را برای من انجام می دهد) نیز مایکل هاولز است. در اینجا پیوندی به پروفایل oDesk وجود دارد.

** BONUS DOUBLE!: به عنوان من احساس سخاوتمندانه ای می کنم ، می خواهم لیست ۵۰ فرصت عالی وبلاگ مهمان مرتبط با سفر را که مایکل برای من جمع کرده است به شما ارائه دهم. خواهش میکنم 🙂

هنگامی که من کلیه وب سایت های موجود در لیست خود را طبقه بندی می کردم ، مجبور شدم اکنون تصمیم بگیرم که در زمینه استفاده خودم از وبمسترهایی که اعتماد آنها را جلب می کند استفاده کنم و به من اجازه می دهم در سایت آنها پست کنم. در زره پوش من تعداد زیادی عکس وجود داشت که من در زمان مسافرت از خود گرفته ام و یک سری تجربیات دست اول. از آنجا که به بسیاری از وب سایتهایی که من پیوندها را هدف قرار می دادم ، واضح بود که آنها به شدت در بسیاری از تصاویر خوب متمرکز شده اند و اکثر آنها ترجیح می دهند که صدای نویسنده در تمام مقالات خود به وضوح موجود باشد. با دانستن این موضوع ، مراحل زیر را انجام دادم:

     

  1. وبلاگهای برجسته ای که بطور خاص در چند مقاله از آنها درباره شرق آسیا صحبت کرده اند.
  2.  

  3. لیست را ببندید تا دریابید که کدام یک از آنها نویسندگان مهمان را بیشتر می پذیرند.
  4.  

  5. ده هدف اولیه را انتخاب کرد و شروع به دنبال کردن همه حساب های رسانه های اجتماعی ، اظهار نظر در مورد مقاله های خود و به اشتراک گذاری مطالب آنها از طریق توییتر / FB / G + / Pinterest وبلاگ من کرد.
  6.  

  7. با یک ایمیل سریع و دوستانه در ارتباط با وب مسترها قرار گرفت و به آنها اطلاع داد که من کی هستم ، برنامه سفر و معرفی مختصر به وبلاگ من. من سپس اشاره کردم که من به دنبال نوشتن برخی از وبلاگهای مسافرتی در مورد ماجراهای خود هستم و می خواستم ببینم که آیا فکر می کنند اجازه می دهند من این کار را در وبلاگ خود انجام دهم.
  8.  

  9. اگر پاسخی دریافت کردم ، اطمینان حاصل کردم که به انواع مقالاتی که در وبلاگهایشان ارسال شده اند نگاه کرده و فقط به عناوین مقاله ممکن برای شما می پردازم.

بعد از اینکه چند مقاله در وبلاگ های سفر مختلف منتشر کردم ، این بدان معنی بود که می توانم در مقاله بعدی مراجعه خود به این مقاله ها مراجعه کنم. این امر واقعاً اثربخش بود زیرا من پیشرفت کردم و به نظر می رسید موقعیت های مهمان پست آسانتر و آسان تر می شود. نکته ای که من به هر کسی که می توانم از طریق آن دسترسی پیدا کنم ، این است که به هیچ وجه در ارتباطات مکتوب خود به “پیوندها” اشاره نکنید ، زیرا خطر از دست رفتن مشروعیت خود به عنوان یک وبلاگ نویس واقعی دارید. به ویژه صاحبان وبلاگ سفر از این موضوع لذت نمی برند.

** پاداش: در اینجا یکی از ایمیلهای تبلیغاتی که برای صاحب وبلاگ سفر ارسال کردم (همانطور که مشاهده می کنید ، من آن را تا حد امکان شخصی نگه می دارم):

سلام شانون ،

امیدوارم خوب باشید. ما حدوداً یک ماه پیش در مورد تبادل لینک برای وبلاگ سفر من ، Melted Stories صحبت کردیم. من چیزی متفاوت است که اکنون در مورد آن بپرسم!

اولا فقط می خواهم بگویم که من و دوست دخترم چقدر از وبلاگ شما لذت می بریم (خصوصاً با توجه به اینکه دوست دختر من ، لورا ، یک گیاهخواری است).

من می دانم که شما واقعاً این کار را در وبلاگ خود انجام نمی دهید اما من و دوست دختر من ۲ ماه سفر به دور و تجربه تایلند را تمام کرده ایم و از خودم سوال کردم که آیا شما فکر می کنید اجازه دهید ما یک پست مهمان در پست شما انجام دهیم. وبلاگ؟

این می تواند مربوط به تجربیاتی باشد که در تایلند داشتیم و احساس کردیم با مخاطبان شما مطابقت دارد. به عنوان مثال ، اخیراً از چیانگ مای بازدید کردیم و به بهترین مکانها برای دیدن سفر کردیم ، از جمله این که صرف یک روز در جستجوی فیل های مشغول به کار و بازدید از ببرها (که مطمئناً مواد مخدر نیستند!) است.

بیش از حد دلپذیر نخواهم شد زیرا می دانم شما باید مشغول باشید اما می توانید به برخی از خودم و نوشتن لورا در این لینک ها نگاه کنید (در زیر) و اگر می توانید به من بگویید از هر طریق این عالی خواهد بود.

http://www.meltedstories.com/monkeys-muay-thai-and-magical-marine-life-in-ko-phi-phi/
http://www.meltedstories.com/sun-sea-and-snorkelling-in-koh-tao-3/

همچنین ، ما دوست داریم که شما را در وبلاگ خود بنویسید ، بنابراین اگر این چیزی است که مورد علاقه شما باشد ، می توانید بر آنچه که در موردش صحبت می کنید یک سلطنت مجانی داشته باشید!

مت
www.meltedstories.com
@melted_stories

وبلاگ نویسی را به سطح بعدی ببرید – تبدیل به یک نویسنده شوید

باید اعتراف کنم که این چیزی نبود که من از ابتدا لزوماً برنامه ریزی کرده باشم ، اما ، همانطور که با فعالیت های وبلاگ نویسی که انجام می دادم به جلو حرکت کردم ، این یک قدم آشکار بعدی بود.

یکی از اولین مقالاتی که من نوشتم مربوط به مجله WildJunket بود که یک انتشارات سفر آنلاین به صورت آنلاین بود. در طی مکالماتم با سردبیر مجله ، نلی هوانگ ، من شروع به ایجاد یک رابطه خوب کردم و او سپس از من پرسید که آیا می خواهم به عنوان یک نویسنده معمولی در وبلاگ ، متخصص در “فن آوری سفر” شوم. من البته به احتمال زیاد پرش کردم و در نتیجه این کار ماهانه ۲-۳ مقاله برای وب سایت می نویسم و ​​چندین لینک عالی به وبلاگم بدست می آورم. نه تنها این بلکه WildJunket فعالیت های اجتماعی زیادی را در وب سایت خود مشاهده می کنید. این مطمئناً چیزی بود که می توانستم به نفع خود از آن استفاده کنم.

و همچنین Stories های Melted را اجرا می کنم ، من همچنین یک ستون نویس معمولی برای Wild Junket هستم که بیش از ۱٫۶۵ میلیون بازدید صفحه در هر ماه دریافت می کنم و کمتر از ۳۰،۰۰۰ توییتر را دنبال می کنم. هر مقاله ای که برای شما نوشتم ، در همه حساب های رسانه های شخصی شخصی من ، به علاوه نسخه های Wild Junket و Melted Stories به اشتراک گذاشته می شود ، بنابراین می تواند یک وضعیت برد-برد باشد 🙂

این به طرز چشمگیری تعداد پاسخهایی را که از وب مسترها دریافت کردم ، افزایش داد. توصیه من این است که سعی کنید یک نوع مشابه از این تنظیم را در وبلاگ های مرتبط با صنعت خود داشته باشید. به دنبال وبلاگ هایی باشید که دارای زمینه های موضوعی واضح هستند و به محض ایجاد رابطه با وب مسترها ، پیشنهاد کنید که می توانید یک ستون شناس معمولی باشید که در یک موضوع خاص در وبلاگ آنها تخصص دارد.

نکته: مجلات آنلاین مرتبط با صنعت می توانند هدف خاصی برای این امر باشند.

پست ها و توئیتهای پرداخت شده حمایت مالی

به احتمال زیاد این ممکن است باعث ایجاد اختلاف نظر در بین چند خواننده شود ، اما به نظر من این می تواند یک روش خارق العاده برای رانندگی از طریق وب سایت شما و ترغیب لینک ها به مطالب شما باشد.

پستهای حمایت شده

یک پست حمایت شده ، در اصل ، یک پست مهمان است که هزینه آن را پرداخت می کنید. بسیاری از وب سایت ها ، به ویژه در صنعت مسافرتی ، به شما امکان می دهند در ازای پرداخت ، مقاله ای را برای تبلیغ محصولات / خدمات خود بنویسید. مت کاتز چندین بار نظر خود را در مورد این فعالیت ابراز کرده و موارد زیر را گفته است:

“افشای روشن حمایت مالیبسیار مهم است و شامل افشای موتورهای جستجو می باشد. اگر پیوند در یک پست پرداخت شده بر موتورهای جستجو تأثیر بگذارد ، آن پیوند نباید از PageRank عبور کند (به عنوان مثال با استفاده از ویژگی nofollow). “

پیشنهاد من این نیست که فقط وبلاگ هایی را پیدا کنید که این کار را ارائه دهند و سپس پیوندی به سایت خود در درون آنها قرار دهید. آنچه من می خواهم بگویم استفاده از پست های حمایت شده برای افزایش جامعه آنلاین شما است. برای انجام این کار ، وب سایت هایی پیدا کردم که از نظر اجتماعی به خصوص بسیار زیاد بودند ، تعامل زیادی در وب سایت و مخاطبان طاقچه اسیر داشتند. سپس پستی نوشتم که مربوط به سفرهایم و کمی معرفی به وبلاگ سفرم بود. چیزی که من پیدا کردم این بود که توانستم سطح خوبی از ترافیک را از این پست برداشته و برخی از خوانندگان جدید را برای وبلاگ خود ضبط کنم – دقیقاً همان چیزی که می خواستم!

توجه: اگر تاکنون مبلغی را برای حمایت مالی دریافت می کنم ، مطمئن هستم که هیچ پیوندی به سایت من “ناپدید شده” است زیرا ارزش این را ندارد که یک مجازات گوگل اعمال شود.

توئیتهای پرداخت شده

این موارد به نوعی با پستهای پشتیبانی شده مشابه هستند و کاملاً توضیحی در اختیار شما قرار می دهند – به کسی می پردازید که چیزی را از حساب توییتر خود ببندد.

باز هم ، تعداد معدودی وجود خواهند داشت که می گویند این چقدر اشتباه است و آنها هرگز این کار را برای یکی از مشتریان خود انجام نمی دهند ، و غیره ، و غیره. آنچه من به آن افراد می گویم این است که اگر شما آماده پرداخت هزینه آن هستید فضای تبلیغاتی در وب سایت شخصی پس تفاوت در پرداخت آنها برای صدای جیر جیر در محتوای شما در توییتر چیست؟

مفید: شما می توانید از BuySellAds.com برای جستجوی کاربران توییتر که توییت را در طاقچه شما به فروش می رسانند ، استفاده کنید.

جمع کردن همه اینها با هم

هنوز روزهای اولیه برای وبلاگ سفر من است ، اما من نتایج اولیه بسیار خوبی را کسب کرده ام و امیدوارم این مقاله ایده های خود را برای شما فراهم کند تا به شما کمک کند در بیرون بروید و برخی از لینک های با کیفیت را در وبلاگ خود ایجاد کنید. پیام کلیدی که من در اینجا سعی در انتقال آن دارم ، اهمیت ایجاد روابط آنلاین و تشکیل جامعه ای محکم در وبلاگ شما است.

ایده

موارد ساده مانند اظهارنظر در وبلاگ ، که به طور سنتی بخشی از ایجاد لینک بود ، اکنون به روشی خارق العاده برای برقراری روابط با وبلاگ نویسان تبدیل شده است و در واقع رانندگی را به وبلاگ خود بازگرداند. بسیاری از ساختن لینک ها می توانند کاملاً غیرمستقیم باشند و همیشه سریعترین کار برای انجام این کار نیست ، اما اگر یک قانون ساده من را دنبال کنید ، باید بتوانید مسیر صحیح را ادامه دهید:

“پیوند باید از پتانسیل اصلی برای ایجاد ترافیک به وبلاگ برخوردار باشد”

من دوست دارم پیروزی های ساخت لینک خود را بشنوم ، بنابراین حتماً در نظرات وبلاگ به من اطلاع دهید یا در Twitter یا گوگل+ با من در ارتباط باشید. قبل از انجام این کار ، در اینجا عکسی جالب از شریک زندگی من و من با یک ببر در تایلند …